Παρασκευή 30 Μαΐου 2025

                                                                         Α` Τμήμα

                                                                 Κα Μαρία-Κα Βίκη

Εργαστήριο δεξιοτήτων: Η Ανακύκλωση


Ξεκινήσαμε ασυτή την εβδομάδα με την ανακύκλωση. Ρωτήσαμε τα παιδιά τι ξέρουν, συλλέξαμε πληροφορίες και κάναμε την εξακτίνωση





Φέραμε στο σχολείο ανακυκλώσαμε υλικά και αφού τα είδαμε και είπαμε απο τι υλικό είναι φτιαγμένα, τα ξεχωρίσαμε και τα πετάξαμε στους κάδους ανακύκλωσης

















                                 Στην συνέχεια, κάναμε την εργασία για την ταξινόμηση










Καναμε ομαδική εργασία για την ανακύκλωση



Γράψαμε την λέξη ανακυκλωση ,κάνοντας το αντιγραφή












Κάναμε μαθηματικά, πίνακα διπλής εισόδου, ποια ανακυκλώνονται και ποια όχι








Κάνουμε αντιστοιχιση την εικόνα με την λέξη


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.