Α` Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκη
Θεματική Ενότητα: Άνοιξη και έντομα
Αυτή την εβδομάδα, ξεκινησαμε να μιλάμε για την Ανοιξη γενικά .Είπαμε γενικά πράγματα της Ανοιξης και τι μας την θυμίζει και κάναμε την εξακτίνωση
Ξεκινήσαμε να περιγράφουμε τον εαυτό μας και πως είμαστε ντυμένοι την Ανοιξη, σε σχέση με τον Χειμώνα .Στην συνέχεια, μας ζωγραφίσαμε
Ακούσαμε την Ανοιξη του Vivaldi και ζωγραφίσαμε την εικόνα που μας δημιουργησε
Παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση, ``0 Μεταξούλης``
Επετα περάσαμε στα έντομα, βρίσκοντας πρώτα ποια είναι και μετά μπήκαμε στην μέλισσα. Αφού την περιγράψαμε, την ζωγραφίσαμε και γράψαμε και τα μέρη του σώματος της
Κάναμε σειροθέτηση την διαδικασία της μέλισσας για την παραγωγή του μελιού
Μας επισκέφτηκε ο μπαμπας μιας μαθητριας μας, μελισσοκομος, και μας έδειξε ολη την διαδικασια για το μέλι! Στο τέλος, δοκιμάσαμε και ήταν πεντανόστιμο!!
Γίναμε μελισσούλες, μελισσοκόμοι, εργάτριες, βασίλισσες, κυφήνες, συλλέκτριες και μαζέψαμε νέκταρ απο τα λουλούδια!
Ακούσαμε το ένα γράμμα μια ιστορία για το Μ,μ, το γράψαμε, το κάναμε εργασία, βρήκαμε λεξούλες και τις κυκλώσαμε
Παίξαμε το παιχνίδι με τις μέλισσες και τους αριθμούς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.