Α` Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: Ανοιξη - Έντομα
Συνεχίζουμε με τα έντομα και μιλάμε για την Πασχαλίτσα. περιγράψαμε τα μέρη του σώματος της και την ζωγραφίσαμε
Στην συνεχεια, ειδαμε βιντεο με τον κυκλο της ζωης της και την καναμε εργασια
Kάναμε την πεταλούδα και τα μέρη του σωματος της
Και ολοκληρώνουμε τα έντομα, βλέποντας επίσης τον κύκλο ζωής της και στην συνεχεια την ζωγραφίσαμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.