Α` Τμήμα
Κα Μαρία- Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: Παράδοση και Παραδοσιακές φορεσιές - Δανειστική Βιβλιοθήκη
Ξεκινήσαμε αυτή την εβδομάδα να συζητάμε για τις παραδοσιακές φορεσιές, με αφορμή την επίσκεψη που θα γίνει σε λίγες μέρες, απο το τμήμα της Φυσικής Αγωγής της Α/θμιας Εκπαιδευσης Ηρακλείου, παιδιών ντυμένα με φορεσιές του τόπου μας. Λόγω τεχνικού προβλήματος, φωτογραφικό υλικό απο το μάθημα δεν θα υπάρξει.
Ξεκινήσαμε συζήτηση λοιπόν, ρωτώντας τα παιδιά να μας πουν τι γνωρίζουν για τις παραδοσιακές φορεσιες, και αφου μας είπαν τις σκέψεις τους κάναμε την εξακτίνωση μας.
Στην συνέχεια, αφού βρήκαμε παραδοσιακές φορεσιές όλης της Ελλάδας, είδαμε ένα βιντεο γι αυτες και μετά τοποθετήσαμε στον χάρτη της Ελλάδας με πινέζα, ανάλογα με την περιοχή, την παραδοσιακή φορεσιά της καθε μίας.
Έπειτα, μιλήσαμε για την παραδοσιακή φορεσιά της Κρήτης. Αφού είδαμε ενα βιντεο με την ανδρική φορεσια αρχικά, έπειτα την περιγράψαμε και στην συνέχεια την ζωγραφίσαμε. Το ίδιο κάναμε και με την γυναικεία φορεσιά.
Σε επόμενο μάθημα, φέραμε στην τάξη τις αντίστοιχες φορεσιές της Κρήτης και τις είδαμε και απο κοντά. ακούσαμε κρητική παραδοσιακή μουσική και προσπαθήσαμε να χορέψουμε σιγανό.
Παράλληλα με την παραδοσιακή φορεσιά, δουλέψαμε και την δανειστική βιβλιοθήκη. Ξεκινήσαμε με το να φέρουμε κάποια βιβλία μέσα στη τάξη και να τα δούμε απο κοντά για να τα επεξεργαστουμε. Έτσι, είπαμε και είδαμε σε ένα βιβλίο ποιο είναι το εξώφυλλο, το οπισθόφυλλο, ο συγγραφέας, ο εκδότης και ο εικονογράφος. Είδαμε στην συνέχεια, ένα βίντεο που μας ξεναγεί στην Βικελαία βιβλιοθήκη, για να γνωρίσουμε ακόμη καλύτερα τον θαυμαστο κόσμο των βιβλίων.
Φτιάξαμε τους κανόνες μας για τα βιβλία και τους τοποθετήσαμε στην βιβλιοθήκη μας για να τους θυμόμαστε.
Στο τέλος της εβδομάδας, διαβάσαμε ένα κατεστραμμένο παραμυθι, μάθαμε μέσα απο αυτό τι να μην κάνουμε για να μπορεί να διατηρηθεί καινούργιο και κάναμε τον πρώτο μας δανεισμό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.