Β΄ ΤΜΗΜΑ
Κα Ανθή - Κα Εύη
Με τη νέα χρονιά καλωσορίσαμε το 2025!!!
Παίξαμε και ζωγραφίσαμε τους αριθμούς ...
Έπειτα ασχοληθήκαμε με το Χειμώνα! Μιλήσαμε για τον καιρό και τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση το χειμώνα. Προσεγγίσαμε τον χειμώνα βλέποντας ένα σχετικό βίντεο (πίκου πίκου μαθαίνω για τον Χειμώνα) και παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα.
Μιλήσαμε
για τα ρούχα του χειμώνα , παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης μ’ αυτά και φτιάξαμε μια
κατασκευή με ένα ζευγάρι γάντια και σκούφο.
Ακούσαμε και μάθαμε το τραγούδι “Αααα αρχίζει η παγωνιά”!
Διαβάσαμε το παραμύθι «Το γάντι» και μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη
Φτιάξαμε την δικιά μας αρκούδα που έχει πέσει σε χειμερία νάρκη!!
Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει»...
Μάθαμε το Χχ του χειμώνα...το περπατήσαμε το γράψαμε και
βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Χχ...
Με αφορμή τις αλκυονίδες μέρες που έκαναν νωρίς την εμφάνισή
τους φέτος, μιλήσαμε γι' αυτές και προσεγγίσαμε το μύθο της Αλκυόνης
ολοκληρώνοντάς τον με μια κατασκευή!!
Επίσης παρατηρήσαμε ένα κλαδί Αμυγδαλιάς που έφεραν στο
σχολείο μας και είδαμε και μάθαμε στο
διαδραστικό πίνακα το μύθο της αμυγδαλιάς. Στη συνέχεια φτιάξαμε τη δική μας
Αμυγδαλιά.
Μάθαμε το Αα της Αμυγδαλιάς ...το περπατήσαμε το γράψαμε και
βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Αα…
Συνεχίσαμε με ένα "ταξίδι" στον βόρειο και νότιο πόλο , μαθαίνοντας
για τα ζώα που ζουν εκεί και φτιάξαμε ένα φύλλο εργασίας!
Παρακολουθήσαμε στο διαδραστικό πίνακα το παραμύθι «Ένας
πιγκουίνος όχι και τόσο τέλειος»…
Κάναμε ένα φύλλο μαθηματικών με σειροθέτηση των πιγκουίνων!
Φτιάξαμε τη δική μας κούκλα πιγκουίνο και παίξαμε ένα παιχνίδι…
«Πόσα τετράγωνα θα κάνει ο πιγκουίνος μπροστά, δεξιά ή αριστερά για να φτάσει
να φάει το ψαράκι του;»
.jpg)
Μέσα από το ταξίδι μας στους 2 πόλους παρατηρήσαμε τον πάγο και πως αυτός λιώνει και γίνεται νερό. Κάναμε 2 πειράματα και με αφορμή αυτό ξεκινήσαμε το
3ο εργαστήρι δεξιοτήτων με τον κύκλο του νερού.

Έβαλε κάθε παιδί τα
στάδια του κύκλου του νερού στην σωστή σειρά και έπειτα κάναμε μια ομαδική
εργασία για τον κύκλο του νερού!!
Διαβάσαμε το παραμύθι "Πέφτει πέφτει η Σταγόνα" και
παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με τον κύκλο του νερού...
Μάθαμε και
τραγουδήσαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου "Από που είσαι ποταμάκι....."
Εστιάσαμε στην λέξη “νερό ” και παίξαμε με αυτή χωρίζοντας
την σε γράμματα και συλλαβές! Αφού την
εμπεδώσαμε, παίξαμε το παιχνίδι “ το ποταμάκι”.

Γνωρίσαμε το Beebot ένα προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου. Μέσα από το παιχνίδι
με την μελισσούλα ρομπότ τα παιδιά
γνωρίζουν τον κόσμο των μαθηματικών και χωροχρονικές έννοιες όπως ο
προσανατολισμός (δεξιά, αριστερά, μπροστά, πίσω). Τα παιδιά με τη βοήθειά μας προγραμμάτισαν τη beebot και
πέρασε από τα στάδια του κύκλου του νερού.
.jpg)



















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.