Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025

                                            Καλη χρονια με υγεία σε όλους σας!!

Ειμαστε πολλοι χαρουμενοι που μπορέσαμε να συμβάλλουμε ως νηπιαγωγείο σε αυτή την μεγάλη προσπάθεια που γίνεται για τα παιδιά του make a wish!! Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς,  γονείς και παιδιά που το καταφεραν!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.