Καλη χρονια με υγεία σε όλους σας!!
Ειμαστε πολλοι χαρουμενοι που μπορέσαμε να συμβάλλουμε ως νηπιαγωγείο σε αυτή την μεγάλη προσπάθεια που γίνεται για τα παιδιά του make a wish!! Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά που το καταφεραν!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.