Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025

                                                                          Α` Τμήμα

                                                                         Κα Μαρία

Ο μήνας Οκτώβριος, μας παρουσιασε το υπόλοιπο μέρος της οικογενειας μας, το σταφύλι και τα προιοντα του και την γιορτη της 28ης Οκτωβριου


Γνωρίσαμε την μαμα και τον μπαμπα μας, τους παρουσιασαμε και τους ζωγραφισαμε





Μαθαμε για το σταφυλι, ειδαμε τα προιοντα του, τα μυρισαμε, τα γευτηκαμε καναμε εργασίες και πηγαμε στο οινοποιειο εκδρομη!
































28η Οκτωβριου, μεγαλη γιορτη για την Ελλαδα! φτιαξαμε σημαιακι, 
διαβασαμε παραμυθι για τον κο Ευτυχη και την κα Δυστυχια, μαθαμε τραγούδια και παρελάσαμε!











Καλο σαββατοκυριακο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.