Α` Τμήμα
Κα Μαρία
Ξεκινήσαμε λοιπόν, γεμάτες χαρά και αισιοδοξία!!
Ο Σεπτέμβρης μας λοιπον, γέμισε με χαμόγελα και πολύ παιχνίδι για να μπορέσουμε να γνωριστούμε μεταξύ μας και να δέσουμε ως ομάδα!
Κάναμε λοιπον την πρώτη μας ζωγραφιά!!
Παίξαμε με το όνομά μας με πολλούς τρόπους για να μπορούμε να το αναγνωρίσουμε!
Το αναζητήσαμε σε αντιστοιχιση με το Αρχικό γράμμα που δωσαμε σε καρτέλες
Παίξαμε το παιχνίδι, ψαρεύω το αρχικό του ονόματός μου, και έπειτα ζωγραφίσαμε το αρχικό μας
Παγκόσμια ημέρα Αθλητισμού και τι καλύτερο απο το ευ αγωνίζεσθαι!!
Και καθότι ειμαστε μια μεγάλη οικογένεια στο νηπιαγωγείο, ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε τους παππουδες και τις γιαγιαδες μας, μιας και πλησίαζε η Παγκόσμια ημέρα 3ης Ηλικίας
Και στο τέλος, φτιάξαμε το δώρο τους!
Καλο Σαββατοκύριακο!!





















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.