Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024




                                                                 Α` ΤΜΗΜΑ
                                                          Kα Μαρία-Κα Βίκυ 
 
  Την πρώτη εβδομάδα που ήρθαν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με παιχνιδια γνωριμίας και ανακαλύψαμε ο ένας τον άλλον, γιατί, τι πιο όμορφο απο μια ομάδα δεμένη!❤

Τις υπόλοιπες μέρες, ασχοληθήκαμε με την θεματική ενότητα ``Οικογένεια``.

Συζητήσαμε με τα παιδιά τι είναι η οικογένεια και απο ποιους αποτελειται. Κάναμε εξακτίνωση και βάλαμε τις φωτογραφίες μας για να τις βλέπουμε. Ο καθένας περιέγραψε την οικογένεια του. Στην συνέχεια γράψαμε τον αριθμό των μελών της οικογένειας.



                                         






Συζητήσαμε για την μεγαλύτερη οικογένεια που είμαστε, την τάξη μας. Είδαμε ένα βιντεο που περιγράφει τι μπορούμε να κάνουμε με τους συμμαθητές μας για να είμαστε καλά και αγαπημένοι  και φτιάξαμε ομαδική εργασία.







Ασχοληθηκαμε στην συνέχεια με τον μπαμπά. Διαβάσαμε ένα παραμύθι για εκείνον, ``ο απίθανος μπαμπάς μου`` και έπειτα συζητήσαμε με τα παιδιά για το επάγγελμα του κάθε μπαμπά. Φτιάξαμε μια καρδιά για να του την χαρίσουμε και να χαμογελάει όταν έρχεται στο σπίτι με πολλά στο κεφάλι του απο την δουλεια!!






Μιλήσαμε βέβαια και για την μαμά. Διαβάσαμε ενα παραμύθι για εκείνην``πως γράφεται η λέξη μαμα`` και συζητήσαμε για το επάγγελμα της μαμας. Είδαμε έναν πίνακα ζωγραφικής τον οποίο τον συζητήσαμε και τι συναισθημα μας προκαλεί η αγκαλιά της μαμας. Ζωγραφίσαμε τον πίνακα.







Αφού έχουμε συζητήσει για τα μέλη της οικογένειας, συμπληρώσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου για τον αδερφό, την αδερφή, αν έχουμε και τους δύο ή αν δεν έχουμε κανεναν.






               

Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια αναγνώρισης και αντιστοίχισης λέξεων με τα μέλη της οκογένειας.




Συζήτησαμε με τα παιδιά για ποιους λόγους είναι σημαντική η οικογένεια και καταγραψαμε την αποψή τους.



27/09/2024
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Αθλοπαιδείες στην αυλή σε συνεργασία με το β' τμήμα με πολύ όρεξη και χαρά!!!





Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας για την συμμετοχή τους! Αθλούμαστε μαζί, δίνουμε ποιότητα στην ζωή!
Καλό σαββατοκύριακο!!



 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.