Α` ΤΜΗΜΑ
Kα Μαρία-Κα Βίκυ
Την πρώτη εβδομάδα που ήρθαν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με παιχνιδια γνωριμίας και ανακαλύψαμε ο ένας τον άλλον, γιατί, τι πιο όμορφο απο μια ομάδα δεμένη!❤
Τις υπόλοιπες μέρες, ασχοληθήκαμε με την θεματική ενότητα ``Οικογένεια``.
Συζητήσαμε με τα παιδιά τι είναι η οικογένεια και απο ποιους αποτελειται. Κάναμε εξακτίνωση και βάλαμε τις φωτογραφίες μας για να τις βλέπουμε. Ο καθένας περιέγραψε την οικογένεια του. Στην συνέχεια γράψαμε τον αριθμό των μελών της οικογένειας.
Αφού έχουμε συζητήσει για τα μέλη της οικογένειας, συμπληρώσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου για τον αδερφό, την αδερφή, αν έχουμε και τους δύο ή αν δεν έχουμε κανεναν.
Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια αναγνώρισης και αντιστοίχισης λέξεων με τα μέλη της οκογένειας.
Συζήτησαμε με τα παιδιά για ποιους λόγους είναι σημαντική η οικογένεια και καταγραψαμε την αποψή τους.
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Αθλοπαιδείες στην αυλή σε συνεργασία με το β' τμήμα με πολύ όρεξη και χαρά!!!
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας για την συμμετοχή τους! Αθλούμαστε μαζί, δίνουμε ποιότητα στην ζωή!
Καλό σαββατοκύριακο!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.