Με μεγάλη χαρά συγκεντρώσαμε τρόφιμα ρουχα και καθε είδους πρωτης ανάγκης πράγματα, προκειμένου να συνεισφέρουμε ως νηπιαγωγείο στα παιδικα χωριά sos. Ευχαριστούμε πολύ τον συλλογο γονέων και κηδεμόνων για την συγκέντρωσή τους καθώς και τα παιδιά του νηπιαγωγείου που με πολύ μεγάλη χαρά τα παρέδωσαν στις κοπέλες των παιδικών χωριων. Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλα τα παιδια καλα χριστούγεννα φεμάτα χαμόγελα!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.