Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ!!!
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Μαρία για την φιλοξενία στο βιβλιοπωλείο της καθώς και τον κύριο Γιώργο για την δωρεάν μεταφορά μας!




















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.