Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Καλή Σαρακοστή!
Την κυρα Σαρακοστή που ειναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας την φτιάχναν με αλεύρι και νερό

Για στολίδι της φορούσαν στο κεφάλι έναν σταυρό
μα το στόμα της ξεχνούσαν γιατί νήστευε καιρό.

Και τις μέρες της μετρούσαν με τα πόδια της τα επτά.
Έκοβαν ένα την βδομάδα μέχρι ‘νάρθει η Πασχαλιά
.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.